27 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
32,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ2603020
Średnica [mm]: 19
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
72,66
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN80S3007JPN
87,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85323
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
76,13
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
76,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS4501
Średnica 1 [mm]: 19.05
71,68
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS4507
Średnica 1 [mm]: 19.05
75,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ2603020
Średnica [cal]: 3/4
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
83,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
83,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
100,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
100,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460095
Średnica [mm]: 19
55,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460094
Średnica [mm]: 19.05
60,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04698503323
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
63,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71786
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
65,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCY397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,34
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY323
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
70,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS4002
Średnica 1 [mm]: 19.05
59,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD171
Średnica [mm]: 19
51,08
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80189
Średnica [mm]: 19, 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
35,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80193
Średnica [mm]: 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
51,77
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80202
Średnica [mm]: 19, 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
40,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJA117
Średnica [mm]: 19.05
175,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.04
175,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 S VI. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 S VI oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 S VI zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 323 S VI, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.