4 produkty
Wybierz auto
ABS71528
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,64
Rozwiń więcej danych
279,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
279,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL874708
Ciężar [kg]: 0.252
Otwór o śr [mm]: 20.64
Rozwiń więcej danych
319,76
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
319,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
03566283600167
328,32
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
328,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK512019610
319,46
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
319,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 5 II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.