4 produkty
Wybierz auto
Producenci
03566283600167
300,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
300,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL874708
Ciężar [kg]: 0.252
Otwór o śr [mm]: 20.64
Rozwiń więcej danych
319,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
319,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK512019610
297,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
297,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH8503334
Rozstaw śrub mocujących: 30
174,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
174,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 5 II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 5 II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.