15 produktów
Wybierz auto
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
64,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
64,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19, 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
40,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
40,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
71,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
71,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 19.05
65,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 19.05
72,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
72,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Wersja: .
34,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
34,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
55,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
55,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
51,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
51,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
94,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
94,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
41,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
41,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
41,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
41,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
90,07
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
90,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Rozmiar gwintu 1: M10x1 df
Rozwiń więcej danych
48,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
48,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
76,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
76,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 626. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 626 oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 626 zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 626, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.