6 produktów
Wybierz auto
ASH8503330
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
59,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
59,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS4503
Średnica 1 [mm]: 19.05
67,47
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
67,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486580
Średnica tłoka cylindra: 19
153,06
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
153,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY330
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
67,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
67,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISRZ010
Ograniczenia producenta: Uac
Średnica [mm]: 19
230,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
230,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
40,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
40,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-5 II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-5 II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-5 II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA MX-5 II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.