4 produkty
Wybierz auto
ASH8505592
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
65,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCY515
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
98,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43615
Ciężar [kg]: 0.48
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
72,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505515
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
103,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI ECLIPSE, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.