4 produkty
Wybierz auto
0426CY592
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
71,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8505592
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
65,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS72066
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
76,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43615
Ciężar [kg]: 0.48
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
72,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI ECLIPSE II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI ECLIPSE II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.