6 produktów
Wybierz auto
0429PJD702
Średnica [mm]: 19.05
113,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
113,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS8003
Średnica 1 [mm]: 19.05
74,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
74,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8507702
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
61,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85702
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
70,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
70,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6283600135
142,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
142,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADS73607
Ciężar [kg]: 0.48
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
97,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie SUBARU XV. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU XV oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU XV zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU XV, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.