Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 30
Rozwiń więcej danych
139,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
139,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Część nowa: 1
185,60
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
185,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 23,8
Rozwiń więcej danych
119,78
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
119,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6
Rozwiń więcej danych
128,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
128,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6
Rozwiń więcej danych
165,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
165,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 0.798
Rozwiń więcej danych
116,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
116,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 1.54
Rozwiń więcej danych
147,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
147,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 1.028
Rozwiń więcej danych
114,98
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
114,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,2x24,6
Rozwiń więcej danych
325,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
325,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 3.52
Średnica wewnętrzna [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
167,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
167,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25,5x29,8
Rozwiń więcej danych
148,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
148,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach TOYOTA COROLLA VIII to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach TOYOTA COROLLA VIII jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach TOYOTA COROLLA VIII to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie TOYOTA COROLLA VIII z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.