44 produktów
Wybierz auto
EXETYK2151
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
328,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622114560
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
303,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801502
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,28
Rozwiń więcej danych
264,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
746,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
746,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
413,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620301700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
265,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSTY001U
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
407,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
407,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV922014A
Ilość zębów: 21
Oznaczenie kontrolne: Aisin
Rozwiń więcej danych
965,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
965,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
479,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
479,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADT33026
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.13
Rozwiń więcej danych
238,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3000951621
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
292,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
227,54
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
227,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS0864
Profil piasty: 21,16 x 24,1
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
319,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
319,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
370,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
370,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
234,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHKR1005
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29.7 x 25.4
Rozwiń więcej danych
527,69
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
527,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1050
Profil piasty: 24,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
273,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1139
Profil piasty: 24,6 x 21
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
281,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
281,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000853301
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
582,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
582,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA COROLLA VIII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA COROLLA VIII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.