55 produktów
Wybierz auto
EXETYK2151
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
325,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
325,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
344,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
344,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622114560
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
296,83
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
296,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801502
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,28
Rozwiń więcej danych
269,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
269,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
395,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
395,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSTY001U
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
333,71
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
333,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620301700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
259,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
259,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
745,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
745,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000771001
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla mnualnych skrzyń biegów, uruchamiany automatycznie
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
346,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
346,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951638
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
393,85
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
393,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
238,67
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
238,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
726,28
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
726,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100830
Profil piasty: 21x24,6 - 21n
Średnica [mm]: 215
221,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
221,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100842
Profil piasty: 25,6x29,8 - 21n
Średnica [mm]: 240
416,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
416,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
187,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
187,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS0856
Profil piasty: 21,28 x 24,81
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
266,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
266,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
557,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
557,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2002228
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
218,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
218,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10S2020OYO
438,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
438,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1050
Profil piasty: 24,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
276,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
276,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA COROLLA VIII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA COROLLA VIII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.