57 produktów
Wybierz auto
EXETYK2151
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
325,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
753,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
753,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622114560
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
293,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
293,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620301700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
259,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801502
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,28
Rozwiń więcej danych
255,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS0864
Profil piasty: 21,16 x 24,1
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
316,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4830402210
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
303,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
303,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4830401110
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
330,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
330,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100839
Profil piasty: 21,3x24-21n
Średnica [mm]: 200
238,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100842
Profil piasty: 25,6x29,8 - 21n
Średnica [mm]: 240
416,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
313,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1050
Profil piasty: 24,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
268,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1139
Profil piasty: 24,6 x 21
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
276,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
355,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
355,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951652
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
321,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADT330196
Ciężar [kg]: 7.76
Zdjęcie producenta: 1
458,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
458,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADT330100
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 6.23
Rozwiń więcej danych
488,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
488,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADT330232
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.79
Rozwiń więcej danych
301,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
301,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
455,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
455,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100830
Profil piasty: 21x24,6 - 21n
Średnica [mm]: 215
221,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA COROLLA VIII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA COROLLA VIII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.