50 produktów
Wybierz auto
395,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
395,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXETYK2151
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
325,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622114560
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
298,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
298,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801502
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,28
Rozwiń więcej danych
261,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620301700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
266,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
745,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
745,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV922014A
Ilość zębów: 21
Oznaczenie kontrolne: Aisin
Rozwiń więcej danych
1 134,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
1 134,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1050
Profil piasty: 24,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
271,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1141
Profil piasty: 24,6 x 21
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
251,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1139
Profil piasty: 24,6 x 21
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
279,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADT33026
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.13
Rozwiń więcej danych
236,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
485,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
485,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
272,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624314260
Średnica [mm]: 240
1 089,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 089,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
367,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
367,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100830
Profil piasty: 21x24,6 - 21n
Średnica [mm]: 215
221,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH92022065
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
283,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
283,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSTY001U
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
404,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
404,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951621
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
292,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100842
Profil piasty: 25,6x29,8 - 21n
Średnica [mm]: 240
416,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA COROLLA VIII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA COROLLA VIII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA COROLLA VIII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.