Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
43 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
59,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
61,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
57,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
71,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
71,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.48
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
82,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 20.6
157,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
62,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 20.64
57,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 20.64
68,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.527
Otwór o śr [mm]: 22.2
215,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
215,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
67,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
62,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 22.2
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
82,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
82,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
83,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 22,2
Rozwiń więcej danych
81,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
83,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
67,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
80,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
80,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA COROLLA VIII, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.