9 produktów
Wybierz auto
0510610097
130,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3182654301
181,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO40S1004OYO
208,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30467
Otwór o śr [mm]: 30
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
262,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS61260
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 30,0
Rozwiń więcej danych
191,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339510016410
281,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
281,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT67035
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
144,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804544
Ciężar [kg]: 0.4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
Rozwiń więcej danych
282,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWSRE005
146,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
146,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu RENAULT KOLEOS II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu RENAULT KOLEOS II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie RENAULT KOLEOS II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.