Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do RENAULT KOLEOS II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

184,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika, Liczba ot...
285,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, średnica 1/średnica 2 [mm]: 30, Materiał: tworzywo sztuczne, Liczba ot...
144,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
210,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 30, Wymiar gwintu: plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne
267,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
288,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, średnica 1/średnica 2 [mm]: 30,0, Materiał: tworzywo sztuczne
196,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Wysprzęglik samochodzie RENAULT KOLEOS II

W układzie sprzęgłowym samochodu RENAULT KOLEOS II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie RENAULT KOLEOS II?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu RENAULT KOLEOS II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

RENAULT KOLEOS II – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie RENAULT KOLEOS II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.