60 produktów
Wybierz auto
0350826317
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
875,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
875,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 222,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 222,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183071
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 17.995
Rozwiń więcej danych
880,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
880,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600000600
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 174,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 174,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835050
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 286,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 286,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600017900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 235,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 235,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL4DS1005
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
583,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
583,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100360
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951005
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
481,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
481,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110360
Profil piasty: 20,3x22,2 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
599,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
599,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000845701
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
432,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
432,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624303434
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
655,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
655,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600018000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 327,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
2 327,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110369
Profil piasty: 21,6 x 24,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
796,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
796,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183072
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 7.615
Rozwiń więcej danych
570,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
570,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826488
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,3
Rozwiń więcej danych
547,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
547,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK30011901
328,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
368,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
368,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510615245
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
582,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
582,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112369
Profil piasty: 21,6 x 24,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
401,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
401,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu AUDI TT I (8N) jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie AUDI TT I (8N) musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu AUDI TT I (8N) sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu AUDI TT I (8N) zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. AUDI TT I (8N) ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.