60 produktów
Wybierz auto
0350835050
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 354,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.12
1 354,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 270,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 270,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826317
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
921,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
921,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600000600
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 140,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 140,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183071
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 17.995
Rozwiń więcej danych
864,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
864,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100360
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000845701
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
433,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
433,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600017900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 260,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 260,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100319
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
309,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100383
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
288,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951005
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
474,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
474,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624303434
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
641,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.12
641,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW004
Ilość zębów: 28
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
546,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
546,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 242,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 17.12
1 242,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100355
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
268,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623304722
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
787,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
787,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600018000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 276,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 276,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624323509
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
683,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
683,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624323533
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
850,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
850,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK30011901
325,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu AUDI TT I (8N) jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie AUDI TT I (8N) musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu AUDI TT I (8N) sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu AUDI TT I (8N) zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. AUDI TT I (8N) ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.