63 produktów
Wybierz auto
0350826317
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
894,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
894,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 231,74
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 231,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600000600
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 149,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
1 149,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835050
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 314,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
1 314,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183071
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 17.995
Rozwiń więcej danych
891,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
891,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000845701
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
433,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
433,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100360
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600017900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 260,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
2 260,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100319
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
309,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
309,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951005
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
474,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
474,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100383
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
288,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
288,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624303434
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
663,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
663,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW004
Ilość zębów: 28
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
612,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
612,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183072
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 7.615
Rozwiń więcej danych
577,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
577,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR342347
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,3
Rozwiń więcej danych
295,88
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
295,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
888,91
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
888,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960862
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: Mf 228
Rozwiń więcej danych
376,44
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
376,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110369
Profil piasty: 21,6 x 24,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
796,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
796,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130404310
Średnica [mm]: 228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 077,05
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 077,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKR1000
462,42
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
462,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu AUDI TT I (8N) jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie AUDI TT I (8N) musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu AUDI TT I (8N) sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu AUDI TT I (8N) zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. AUDI TT I (8N) ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.