30 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
303,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
303,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 19,2 x 18
Parametr: D 170
Rozwiń więcej danych
205,28
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
205,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
315,00
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
315,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
300,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
300,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
202,55
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
202,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 19,5 x 18
Parametr: D 186
Rozwiń więcej danych
316,31
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
316,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
297,09
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
297,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
324,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
324,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19.2 x 17
Rozwiń więcej danych
266,08
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
266,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
266,06
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
266,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 186
Rozwiń więcej danych
321,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
321,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 19,2 x 18
Średnica 1 [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
192,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
192,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 17x19,1 - 18n
Średnica [mm]: 180
202,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
202,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 185
237,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
237,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
248,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
248,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
262,44
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
262,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
212,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
212,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 17 x 19,14
Średnica zewnętrzna [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
169,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
169,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
207,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
207,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 3.581
Średnica zewnętrzna [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
255,88
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
255,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CHEVROLET MATIZ jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET MATIZ musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET MATIZ sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET MATIZ zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET MATIZ ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.