25 produktów
Wybierz auto
JPN10S0021JPN
212,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
212,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
297,09
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
297,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
316,31
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
316,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP7516
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
248,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
248,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
171,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
220,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
220,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
266,06
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
266,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619309100
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
342,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
342,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954025
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
223,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
223,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR926267
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
202,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
202,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG6330400110
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
315,00
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
315,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100820
Profil piasty: 17x19,1 - 18n
Średnica [mm]: 180
202,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
202,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
230,04
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
230,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHK2137
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19.2 x 17
Rozwiń więcej danych
266,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
266,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
180,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
180,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
200,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
200,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
321,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
321,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951463
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
331,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
331,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339617300100
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
263,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
263,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1139
Średnica zewnętrzna [mm]: 184
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
215,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
215,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.