24 produktów
Wybierz auto
224,25
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
224,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISKO039
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
400,11
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
400,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
361,67
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
361,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992W0002
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
176,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
176,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
313,26
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
313,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
276,40
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
276,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
169,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
169,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000954025
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
217,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
217,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
197,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
197,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR926267
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
197,32
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
197,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10S0001JPN
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
174,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
174,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,12
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
248,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS1139
Średnica zewnętrzna [mm]: 184
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
213,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
213,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100820
Profil piasty: 17x19,1 - 18n
Średnica [mm]: 180
200,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
200,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10S0021JPN
206,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
206,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
171,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG030231
Ciężar [kg]: 3.581
Średnica zewnętrzna [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
235,54
zł/szt.
Kraków: śr. 05.03
U ciebie: śr. 05.03
235,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
199,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
199,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000951463
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
321,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
321,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
326,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.03
326,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.