23 produktów
Wybierz auto
AISKO039
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
400,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
400,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
313,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN10S0001JPN
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
174,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
238,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
238,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
294,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
294,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
275,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.04
275,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR926267
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
198,88
zł/szt.
Kraków: wt. 15.04
U ciebie: wt. 15.04
198,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046992W0002
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
176,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
320,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
205,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
178,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
318,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
318,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP7516
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
223,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
223,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000951463
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
321,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1139
Średnica zewnętrzna [mm]: 184
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
213,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
199,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350828602
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 17 x 19,14
Rozwiń więcej danych
305,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619309100
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
321,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954025
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
217,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.