17 produktów
Wybierz auto
SRLSL3DS1139
Średnica zewnętrzna [mm]: 184
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
213,65
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
213,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
224,25
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
224,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,12
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
248,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
199,86
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
199,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR926267
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
198,88
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
198,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10S0001JPN
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
177,85
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
177,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046992W0002
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
176,39
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
176,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100820
Profil piasty: 17x19,1 - 18n
Średnica [mm]: 180
200,99
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
200,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
326,95
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
326,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954025
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
221,98
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
221,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISKO039
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
606,83
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
606,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
382,93
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
382,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951463
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
328,27
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
328,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG030231
Ciężar [kg]: 3.581
Średnica zewnętrzna [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
240,19
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
240,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339619309100
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
325,69
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
325,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
169,38
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
169,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339617300100
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
264,39
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
264,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.