22 produktów
Wybierz auto
HAR926267
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
202,91
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
202,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
321,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
321,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG6330400110
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
315,00
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
315,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
316,31
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
316,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
180,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
180,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
240,38
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
240,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
278,20
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
278,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
331,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
331,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
171,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
171,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10S0001JPN
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
179,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
179,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCP7516
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
248,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
248,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339617300100
Średnica [mm]: 170
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
269,01
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
269,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN10S0021JPN
212,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
212,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046992W0002
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
190,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
190,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000951463
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
324,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
324,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
207,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
207,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
220,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
220,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHK2137
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19.2 x 17
Rozwiń więcej danych
266,57
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
266,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828602
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 17 x 19,14
Rozwiń więcej danych
310,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
310,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954025
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
218,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
218,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.