29 produktów
Wybierz auto
AISKO039
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
400,11
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
400,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,26
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
313,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN10S0001JPN
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
174,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
174,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN10S0021JPN
206,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
206,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
238,06
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
238,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
294,23
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
294,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
275,53
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
275,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR926267
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
198,88
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
198,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH920WW38
Ilość zębów: 18
Średnica wewnętrzna [mm]: 126
Rozwiń więcej danych
309,21
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
309,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992W0002
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 170
Rozwiń więcej danych
176,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
176,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
320,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
320,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADG03023
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 3.09
Rozwiń więcej danych
192,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
192,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000950657
Średnica [mm]: 190
473,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
473,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828602
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 17 x 19,14
Rozwiń więcej danych
305,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
305,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
205,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
205,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
169,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
178,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
178,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
318,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
318,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG030220
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 3.078
Rozwiń więcej danych
378,78
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
378,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP7516
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
223,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
223,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.