Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 190
471,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
471,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
198,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
198,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 3.078
Rozwiń więcej danych
387,14
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
387,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 3.581
Średnica zewnętrzna [mm]: 187
Rozwiń więcej danych
255,50
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
255,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 19,5 x 18
Parametr: D 186
Rozwiń więcej danych
313,26
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
313,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica wewnętrzna [mm]: 126
Rozwiń więcej danych
309,21
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
309,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
328,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
328,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 184
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
213,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
213,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
664,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
664,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
323,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
323,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.