8 produktów
Wybierz auto
ASH920WW38
Ilość zębów: 18
Średnica wewnętrzna [mm]: 126
Rozwiń więcej danych
312,21
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
312,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
316,31
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
316,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950657
Średnica [mm]: 190
475,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
475,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619309100
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
342,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
342,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG030220
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 3.078
Rozwiń więcej danych
388,91
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
388,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951471
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
345,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
345,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619319400
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
655,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
655,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
200,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
200,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHEVROLET SPARK Spark III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHEVROLET SPARK Spark III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHEVROLET SPARK Spark III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.