21 produktów
Wybierz auto
FASFT64134
Średnica [mm]: 200
273,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
303,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832263
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21,8 x 18,2
Rozwiń więcej danych
347,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK620335700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
523,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
523,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961855
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 200 cpx
Rozwiń więcej danych
328,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 04.12
328,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF2101
Ilość zębów: 19
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
287,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620326800
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
346,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 04.12
346,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKECI09
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
376,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
376,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
650,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 04.12
650,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL832576
Ciężar [kg]: 4.07
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
923,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
923,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKT645
572,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
572,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
717,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
717,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1183
Profil piasty: 22,5 x 19
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
319,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 04.12
319,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
379,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
379,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951602
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
477,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
477,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1887
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19.1x22.5
Rozwiń więcej danych
473,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
473,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
509,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
509,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992022101
Ilość zębów: 19
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
283,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153028
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 3.964
Rozwiń więcej danych
269,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000954477
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
411,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
411,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN C1 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN C1 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN C1 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN C1 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN C1 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.