24 produktów
Wybierz auto
FASFT64134
Średnica [mm]: 200
276,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
306,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK620335700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
517,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
517,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832263
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21,8 x 18,2
Rozwiń więcej danych
355,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
355,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF2101
Ilość zębów: 19
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
269,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
449,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
449,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
697,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
697,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100951
Profil piasty: 21,8 x 18,2 - 18n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
244,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
244,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISKECI09
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
365,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
365,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
657,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
657,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL832576
Ciężar [kg]: 4.07
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
989,13
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
989,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961855
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 200 cpx
Rozwiń więcej danych
332,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
332,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
363,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620326800
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
348,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
348,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
333,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1887
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19.1x22.5
Rozwiń więcej danych
472,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
472,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK620346400
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
851,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
851,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951602
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
479,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
479,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1183
Profil piasty: 22,5 x 19
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
341,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
341,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000954477
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
410,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
410,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN C1 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN C1 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN C1 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN C1 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN C1 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.