22 produktów
Wybierz auto
303,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
303,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK620335700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
506,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
506,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832263
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21,8 x 18,2
Rozwiń więcej danych
345,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
345,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL832576
Ciężar [kg]: 4.07
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
887,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
887,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKECI09
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
377,51
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
377,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
498,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
498,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951602
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
476,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
476,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000954492
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
319,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
319,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992022101
Ilość zębów: 19
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
279,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
279,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
650,78
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
650,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
340,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64134
Średnica [mm]: 200
283,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
283,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1183
Profil piasty: 22,5 x 19
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
339,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
339,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961855
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 200 cpx
Rozwiń więcej danych
329,28
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
329,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1887
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19.1x22.5
Rozwiń więcej danych
482,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
482,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100951
Profil piasty: 21,8 x 18,2 - 18n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
242,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
242,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3000954477
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
408,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
408,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
387,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
387,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620326800
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
341,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
341,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF2101
Ilość zębów: 19
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
255,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
255,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN C1 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN C1 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN C1 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN C1 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN C1 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.