24 produktów
Wybierz auto
306,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
306,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64134
Średnica [mm]: 200
276,10
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
276,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832263
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21,8 x 18,2
Rozwiń więcej danych
355,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
355,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK620335700
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
511,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
511,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
344,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
344,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1887
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19.1x22.5
Rozwiń więcej danych
487,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
487,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL832576
Ciężar [kg]: 4.07
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
981,36
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
981,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
697,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
697,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100951
Profil piasty: 21,8 x 18,2 - 18n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
244,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
244,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISKECI09
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
365,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
365,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
657,10
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
657,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961855
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 200 cpx
Rozwiń więcej danych
332,48
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
332,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
391,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
391,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,28
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
363,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1183
Profil piasty: 22,5 x 19
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
346,15
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
346,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426KF2101
Ilość zębów: 19
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
269,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
269,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
449,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
449,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620326800
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
345,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
345,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000954477
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
410,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
410,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951602
Ilość zębów: 19
Profil piasty: 19x22,5-19n
Rozwiń więcej danych
479,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
479,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN C1 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN C1 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN C1 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN C1 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN C1 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.