Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
58 produktów
Wybierz auto
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 200
213,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
213,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
344,61
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
344,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3x20,7-18n
Średnica [mm]: 228
271,97
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
271,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 22,5x26,22-21n
Rozwiń więcej danych
1 237,64
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 237,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
330,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
330,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 200
137,25
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
137,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20.8 x 18.3
Rozwiń więcej danych
443,93
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
443,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: 200 dbr
Rozwiń więcej danych
203,30
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
203,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.034
Rozwiń więcej danych
337,70
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
337,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
337,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
337,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.548
Rozwiń więcej danych
274,81
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
274,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.692
Rozwiń więcej danych
259,06
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
259,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
304,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
304,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 200
202,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
202,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
235,46
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
235,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 4.69
Siła wyrzutu [n]: 4250
Rozwiń więcej danych
381,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
381,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
494,45
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
494,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18,2 x 20,7
Rozwiń więcej danych
630,88
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
630,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: 215 dt
Rozwiń więcej danych
305,70
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
305,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: Cp 215
Rozwiń więcej danych
411,81
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
411,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN XANTIA jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN XANTIA musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN XANTIA sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN XANTIA zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN XANTIA ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.