16 produktów
Wybierz auto
0339625304409
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
719,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
719,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950740
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
725,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
725,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKEFO16R
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
819,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
819,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
832,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
832,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1776062
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
968,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
968,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64147
Średnica [mm]: 270
854,32
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
854,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64145
Średnica [mm]: 250
493,57
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
493,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303209
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
892,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
892,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990380
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 438,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 438,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK627306633
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
975,03
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
975,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950733
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
1 181,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 181,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951919
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
638,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
638,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
444,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
444,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625304400
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
742,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
742,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK627306609
Średnica [mm]: 270
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
824,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
824,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303233
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 105,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
1 105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD RANGER V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD RANGER V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD RANGER V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD RANGER V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD RANGER V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.