16 produktów
Wybierz auto
Producenci
FASFT64145
Średnica [mm]: 250
465,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
465,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64147
Średnica [mm]: 270
746,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
746,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950740
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
704,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
704,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990380
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 443,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
1 443,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
824,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
824,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKEFO16R
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
811,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
811,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1776062
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
929,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
929,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950733
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
1 169,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
1 169,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
427,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
427,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951919
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
694,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
694,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303209
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
883,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
883,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625304400
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
740,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
740,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625304409
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
708,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
708,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303233
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 086,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
1 086,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK627306609
Średnica [mm]: 270
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
801,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
801,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK627306633
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
946,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
946,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD RANGER V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD RANGER V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD RANGER V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD RANGER V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD RANGER V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.