27 produktów
Wybierz auto
0339622323133
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
762,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
762,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100898
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza
361,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
361,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
412,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1713029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
529,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
529,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
628,03
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
628,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
516,27
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
516,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
232,62
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
232,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
STT100790
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20-17n
Rozwiń więcej danych
275,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
275,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADF1230115
Ilość zębów: 17
Ciężar [kg]: 4.7
Rozwiń więcej danych
495,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
495,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2589
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19.8 x 16.9
Rozwiń więcej danych
399,91
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
399,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF391
Ilość zębów: 17
Średnica zewnętrzna [mm]: 221
428,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
428,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622323109
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
719,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
719,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623374109
Średnica [mm]: 230
567,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
567,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950970
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
555,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
555,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT120790
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20-17n
Rozwiń więcej danych
417,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
417,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
425,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
425,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2840
Ilość zębów: 17
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
406,71
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
406,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
717,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
717,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK622345633
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
672,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
672,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950075
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 24x48-17n
Rozwiń więcej danych
415,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 23.05
415,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TOURNEO COURIER jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TOURNEO COURIER musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TOURNEO COURIER sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TOURNEO COURIER zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TOURNEO COURIER ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.