27 produktów
Wybierz auto
0339622323133
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
762,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
762,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
628,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
628,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
516,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
516,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950970
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
555,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
555,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK622345609
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
559,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
559,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1464
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 235
536,07
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
536,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
231,49
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
231,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT64143
Średnica [mm]: 220
502,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
502,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT120790
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 17x20-17n
Rozwiń więcej danych
417,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
425,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
425,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100898
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza
361,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
361,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623374109
Średnica [mm]: 230
567,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
567,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1713029
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
529,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
529,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622323109
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
719,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
719,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2840
Ilość zębów: 17
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
404,80
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
404,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2589
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 19.8 x 16.9
Rozwiń więcej danych
398,03
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
398,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
717,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
717,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK622345633
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
630,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
630,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950075
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 24x48-17n
Rozwiń więcej danych
415,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
415,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TOURNEO COURIER jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TOURNEO COURIER musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TOURNEO COURIER sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TOURNEO COURIER zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TOURNEO COURIER ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.