43 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 27 x 23
Rozwiń więcej danych
1 068,24
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 068,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Specyfikacje asortymentowa: Nie montowane wczeżniej
2 452,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 452,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 9.514
Siła wyrzutu [n]: 4950
Rozwiń więcej danych
860,97
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
860,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
610,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
610,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 27.07
Część nowa: 1
2 413,46
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 413,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26.2 x 23.2
Rozwiń więcej danych
538,87
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
538,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
921,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
921,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
1 076,22
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 076,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Specyfikacje asortymentowa: Nie montowane wczeżniej
2 489,22
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 489,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 275
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
906,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
906,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 492,38
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 492,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,1x26,2-23n
Rozwiń więcej danych
694,17
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
694,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23,1x26,2-23n
Średnica [mm]: 270
1 793,67
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 793,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 258
817,36
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
817,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 270
854,32
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
854,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 11.38
Rozwiń więcej danych
1 107,84
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 107,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
849,00
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
849,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23,2 x 26,2
Rozwiń więcej danych
663,23
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
663,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 847,61
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 847,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
843,13
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
843,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT VII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT VII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT VII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT VII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT VII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.