259 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 260
Specyfikacje asortymentowa: Nie montowane wczeżniej
2 452,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 452,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 27 x 23
Rozwiń więcej danych
1 068,24
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 068,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Profil piasty: 23,2x26,2 - 23n
Rozwiń więcej danych
377,98
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
377,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
267,58
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
267,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
610,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
610,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
769,59
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
769,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 27.07
Część nowa: 1
2 413,46
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 413,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 25,9 x 22,9
Rozwiń więcej danych
647,83
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
647,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 16.08
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
743,31
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
743,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 9.514
Siła wyrzutu [n]: 4950
Rozwiń więcej danych
860,97
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
860,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 6.5
Rozwiń więcej danych
1 841,11
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 841,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
890,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
890,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,1 x 22,9
Rozwiń więcej danych
810,10
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
810,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 254
Rozwiń więcej danych
830,50
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
830,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
507,57
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
507,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 250
493,57
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
493,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 270
854,32
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
854,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Wyposażenie sprzęgła: Docisk, tarcza
365,18
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
365,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 23x26-23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
861,99
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
861,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 25,9 x 22,9
Rozwiń więcej danych
215,63
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
215,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu FORD TRANSIT jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD TRANSIT musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD TRANSIT sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD TRANSIT zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD TRANSIT ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.