6 produktów
Wybierz auto
KAW963210
Profil piasty: 26 x 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
690,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
690,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2072DMF
Ilość zębów: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
4 860,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
4 860,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
633,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
633,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2072
Ilość zębów: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 075,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 075,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624408000
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
1 796,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 796,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA CR-V IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA CR-V IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA CR-V IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA CR-V IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA CR-V IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.