19 produktów
Wybierz auto
0516100890
Profil piasty: 24x26 - 24n
Średnica [mm]: 220
329,53
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
329,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339621182860
Średnica [mm]: 210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
456,78
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
456,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
459,04
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
459,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2026
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
426,73
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
426,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100888
Profil piasty: 20x22 - 20n
Średnica [mm]: 200
269,41
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
269,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP8029
Profil piasty: 22 x 20
Średnica 1 [mm]: 212
Rozwiń więcej danych
320,74
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
320,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
355,08
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
355,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699204431
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
279,44
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
279,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
311,62
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
311,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622183160
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
528,41
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
528,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2004027
Ilość zębów: 20
Średnica wewnętrzna [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
234,56
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
234,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
253,21
zł/szt.
Kraków: czw. 07.08
U ciebie: czw. 07.08
253,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
513,44
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
513,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADH23081
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 5.95
Rozwiń więcej danych
542,16
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
542,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620310800
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
477,72
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
477,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH23042
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.96
Rozwiń więcej danych
417,00
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
417,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH23041
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.94
Rozwiń więcej danych
300,32
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
300,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
263,57
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
263,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
409,98
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
409,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA CRX III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA CRX III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA CRX III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA CRX III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA CRX III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.