Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
12 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
46,55
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
46,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
60,75
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
60,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
65,28
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
65,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
62,86
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
62,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
70,12
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
70,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
60,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.341
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
183,23
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
183,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
33,26
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
33,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
50,88
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
50,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
71,31
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
71,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
49,29
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
49,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HONDA CRX III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA CRX III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA CRX III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HONDA CRX III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.