30 produktów
Wybierz auto
0516100930
Profil piasty: 20 x 22,5 - 20n
Średnica [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
292,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
292,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624376400
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
513,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
513,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
627,24
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
627,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
748,51
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
748,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962267
Profil piasty: 22,35 x 20
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
297,55
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
297,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKK023R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
783,32
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
783,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1522
Profil piasty: 22,4 x 20
Średnica 1 [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
356,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
356,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 432,40
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
2 432,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0333OYO
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
448,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
448,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX615342
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
374,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
374,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0337OYO
Ilość zębów: 20
471,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
471,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1521
Profil piasty: 22,3 x 20
Średnica 1 [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
394,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
394,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
529,71
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
529,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
687,03
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
687,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2000575
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,2x22,35
Rozwiń więcej danych
306,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
306,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
560,59
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
560,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100931
Profil piasty: 20 x 22,4 - 20n
Średnica [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
293,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
293,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0556OYO
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
425,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
425,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1396
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 250
549,52
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
549,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2217
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22.4 x 20
Rozwiń więcej danych
403,72
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
403,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI TUCSON I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI TUCSON I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI TUCSON I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.