34 produktów
Wybierz auto
0516100930
Profil piasty: 20 x 22,5 - 20n
Średnica [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
295,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624376400
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
519,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
519,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624338500
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
611,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
611,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
633,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
633,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0333OYO
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 235
466,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
466,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0337OYO
Ilość zębów: 20
490,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
490,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2000575
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20,2x22,35
Rozwiń więcej danych
309,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
534,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
534,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1521
Profil piasty: 22,3 x 20
Średnica 1 [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
396,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
396,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1522
Profil piasty: 22,4 x 20
Średnica 1 [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
370,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
626,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
626,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
755,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
755,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 336,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 336,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX615342
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
378,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG030195C
Ciężar [kg]: 6.745
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
444,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0469980KK08
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 236
Rozwiń więcej danych
1 937,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 937,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
566,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
566,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
418,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
418,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962986
Profil piasty: 26 x 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
459,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
459,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600039600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym
Rozwiń więcej danych
1 631,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 631,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI TUCSON I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI TUCSON I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI TUCSON I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI TUCSON I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.