48 produktów
Wybierz auto
0339602000300
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
2 598,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 598,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699200015
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 265
Rozwiń więcej danych
456,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950673
1 124,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 124,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339602000400
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
2 700,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 700,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
743,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
743,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
905,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
905,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
489,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
489,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
611,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
611,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
738,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
738,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951937
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23,20x28,90-10n
Rozwiń więcej danych
928,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
928,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563090600014
Średnica [mm]: 228
912,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
912,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
429,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
429,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
420,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
420,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000943005
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
3 063,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 063,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
490,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
490,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1760
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 16.8x18.8
Rozwiń więcej danych
524,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
524,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT18371029
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21.8x24.3
Rozwiń więcej danych
618,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
618,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627304700
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
803,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
803,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624394909
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 149,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 149,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950678
Średnica [mm]: 240
867,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
867,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu JEEP jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie JEEP musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu JEEP sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu JEEP zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. JEEP ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.