19 produktów
Wybierz auto
324,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
324,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
190,15
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
190,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
228,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
228,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
353,74
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
353,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4038
Profil piasty: 22,4 x 20
Średnica 1 [mm]: 184
Rozwiń więcej danych
270,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
270,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
341,80
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
341,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,03
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
412,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619029560
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
325,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
325,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350009237
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
301,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
301,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100902
Profil piasty: 20x22,5-20n
Średnica [mm]: 186
223,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
223,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000482001
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
428,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
428,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350009236
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
303,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
303,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620185460
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
374,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
374,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
281,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
281,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
210,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
210,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
268,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
268,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43034
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.16
Rozwiń więcej danych
244,09
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
244,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ2005031
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
228,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
228,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43053
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.6
Rozwiń więcej danych
361,80
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
361,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI LANCER V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI LANCER V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI LANCER V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI LANCER V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI LANCER V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.