47 produktów
Wybierz auto
AISCKM118R
Średnica [mm]: 225
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 968,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 968,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
333,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92055005
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
310,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 827,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 827,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
275,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
278,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
278,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2112
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 030,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 030,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100823
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
235,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100902
Profil piasty: 20x22,5-20n
Średnica [mm]: 186
221,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
221,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
393,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
393,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
338,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
338,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
408,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
408,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
226,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
226,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
202,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHK2754
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22.4 x 20
Rozwiń więcej danych
764,82
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
764,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
272,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
272,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL837578
Ciężar [kg]: 18.1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
2 272,71
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
2 272,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600024700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 634,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 634,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4038
Profil piasty: 22,4 x 20
Średnica 1 [mm]: 184
Rozwiń więcej danych
263,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKM110R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
1 204,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 204,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI LANCER jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI LANCER musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI LANCER sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI LANCER zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI LANCER ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.