12 produktów
Wybierz auto
Producenci
401,95
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
401,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950955
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 19,8x22,4-20n
Rozwiń więcej danych
1 755,71
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
1 755,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2005141
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
534,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
534,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 201,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
1 201,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623331000
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 559,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
1 559,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
491,12
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
491,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2123
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 554,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
1 554,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962396
Profil piasty: 22.3 x 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 351,27
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
1 351,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4035
Profil piasty: 22,2 x 20
Średnica 1 [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
388,65
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
388,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92055001
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
326,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
326,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2108
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 046,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
1 046,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
362,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
362,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI OUTLANDER I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.