10 produktów
Wybierz auto
Producenci
1 212,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 212,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
419,90
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
419,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2005141
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
KAVCP4035
Profil piasty: 22,2 x 20
Średnica 1 [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
415,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
415,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
597,83
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
597,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962396
Profil piasty: 22.3 x 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 364,39
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
1 364,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2107
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 165,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 165,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2108
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 056,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 056,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1852
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 19.8x22.4
Rozwiń więcej danych
505,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
505,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950955
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 19,8x22,4-20n
Rozwiń więcej danych
1 791,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 791,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI OUTLANDER I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.