9 produktów
Wybierz auto
KAW962396
Profil piasty: 22.3 x 20
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 351,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 351,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
592,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
592,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623330400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 568,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 568,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2123
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 554,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 554,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2005141
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
534,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
534,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
486,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
486,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950955
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 19,8x22,4-20n
Rozwiń więcej danych
1 723,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 723,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 224,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 224,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
460,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
460,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI OUTLANDER I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI OUTLANDER I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.