Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
41 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
445,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
445,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 672,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 672,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
378,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
378,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 20
Rozwiń więcej danych
2 015,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
2 015,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 6.15
Część nowa: 1
465,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
465,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 579,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 579,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
472,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
472,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 18.67
Rozwiń więcej danych
1 639,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 639,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
863,46
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
863,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
437,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
437,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 22 x 20
Rozwiń więcej danych
1 568,77
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 568,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
520,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
520,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
265,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
265,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
411,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
411,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Typ skrzyni biegów: Be4r
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Rozwiń więcej danych
262,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
262,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18,2x20,8-18n
Rozwiń więcej danych
298,60
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
298,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
721,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
721,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
719,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
719,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
804,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
804,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 308 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 308 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 308 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 308 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 308 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.