41 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
455,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
455,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 651,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 651,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
498,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
498,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
887,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
887,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Typ skrzyni biegów: Be4r
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Rozwiń więcej danych
262,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
262,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 591,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 591,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
385,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
385,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 20
Rozwiń więcej danych
2 007,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
2 007,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 18.67
Rozwiń więcej danych
1 672,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 672,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,8 x 18
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
360,38
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
360,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
437,63
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
437,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
265,36
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
265,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
358,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
358,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
336,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
336,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 6.15
Część nowa: 1
474,01
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
474,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.18
Rozwiń więcej danych
391,49
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
391,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
784,41
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
784,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
1 411,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 411,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
480,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
480,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 308 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 308 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 308 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 308 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 308 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.