79 produktów
Wybierz auto
SAC3000990549
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
689,27
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
689,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950005
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
434,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
434,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 622,04
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 622,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 676,10
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 676,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600030000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 682,19
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 682,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 639,08
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 639,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153060
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.528
Rozwiń więcej danych
524,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
524,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
795,99
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
795,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
863,46
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
863,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 655,56
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 655,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 097,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
1 097,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100821
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,9 x 18,2
Rozwiń więcej danych
272,32
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
272,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64140
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
364,59
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
364,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832020
Ciężar [kg]: 6.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 248,90
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
1 248,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL2DS1184
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
304,68
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
304,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS5100016
Typ skrzyni biegów: Be4r
Dla numeru oe: 2051y7
Rozwiń więcej danych
567,58
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
567,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKEPE10R
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
697,70
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
697,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
461,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
461,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9053OYO
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
437,63
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
437,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100163
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 5008 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 5008 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 5008 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.