71 produktów
Wybierz auto
1 306,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 306,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600035700
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 734,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 734,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 603,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 603,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 620,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 620,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
787,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
787,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 646,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 646,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835071
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
989,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
989,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153041
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
328,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
328,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
855,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
855,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 079,09
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 079,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600008400
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 141,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 141,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
408,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
408,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962759
Profil piasty: 21,5 x 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
926,79
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
926,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9053OYO
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
429,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
429,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT001
Ilość zębów: 18
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
746,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
746,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624399209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
831,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
831,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
491,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
491,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992CICI04
383,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
383,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828037
Profil piasty: 24,147 x 21,379
Ciężar [kg]: 5.55
Rozwiń więcej danych
532,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
532,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.