Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
79 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 313,41
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 313,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 672,94
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 672,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
355,41
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
355,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 097,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 097,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 296,80
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 296,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
338,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
338,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
793,23
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
793,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 095,28
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 095,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
863,46
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
863,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 655,56
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 655,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 22 x 18
Rozwiń więcej danych
434,46
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
434,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
1 266,90
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 266,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 559,69
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 559,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 539,41
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 539,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 18.67
Rozwiń więcej danych
1 639,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 639,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
1 006,22
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 006,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 579,30
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
1 579,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
429,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
429,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
804,61
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
804,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.