69 produktów
Wybierz auto
1 306,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 306,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 603,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 603,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 620,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 620,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
787,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
787,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 646,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 646,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835071
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
989,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
989,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
855,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
855,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 079,09
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 079,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600008400
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 141,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 141,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153041
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
327,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
327,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
408,93
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
408,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962759
Profil piasty: 21,5 x 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
926,79
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
926,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9053OYO
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
429,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
429,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT001
Ilość zębów: 18
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
746,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
746,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK624399209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
831,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
831,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
491,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
491,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992CICI04
383,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
383,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828037
Profil piasty: 24,147 x 21,379
Ciężar [kg]: 5.55
Rozwiń więcej danych
532,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
532,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64116
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
411,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
411,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.