-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
74 produktów
Wybierz auto
1 313,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 313,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600013600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 336,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 336,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 622,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 622,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992CICI04
355,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
355,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
795,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
795,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600008400
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 133,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835071
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
1 006,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 006,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 655,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 655,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 639,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 639,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
415,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
415,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 097,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 097,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
863,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
863,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153041
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
338,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
338,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832020
Ciężar [kg]: 6.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 248,90
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
1 248,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100162
Profil piasty: 24,2 x 21,4 - 21n
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
326,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
326,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100163
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950090
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18,2x21-18n
Rozwiń więcej danych
368,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
368,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601106
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
1 266,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
1 266,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828118
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 20,05 x 21,56
Rozwiń więcej danych
628,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
628,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL4DS1280
Profil piasty: 23,92 x 21,38
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
733,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
733,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.