Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
69 produktów
Wybierz auto
1 313,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 313,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992CICI04
351,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
351,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
410,99
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
410,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600008400
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 138,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 138,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 619,87
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 619,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835071
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
943,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
943,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 655,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 655,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 566,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 566,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
845,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
845,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153041
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
320,17
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
320,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600013600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 352,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 352,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
785,49
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
785,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 084,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 084,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,43
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962759
Profil piasty: 21,5 x 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
926,79
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
926,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV92CI04
403,30
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
403,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100162
Profil piasty: 24,2 x 21,4 - 21n
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
326,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
326,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
807,81
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
807,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64116
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
411,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
411,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100163
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.