74 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 337,92
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 337,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
355,41
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
355,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 311,21
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 311,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
887,99
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
887,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 531,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 531,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 22 x 18
Rozwiń więcej danych
423,11
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
423,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 110,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 110,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 669,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 669,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 602,93
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
1 602,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
767,95
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
767,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
1 266,90
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 266,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 591,24
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 591,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
1 017,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 017,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 117,95
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 117,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
348,17
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
348,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 18.67
Rozwiń więcej danych
1 672,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 672,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
336,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
336,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
358,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
358,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
476,30
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
476,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.