Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do PEUGEOT 508 I

71 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 21, Ciężar [kg]: 19.6, Siła wyrzutu [N]: 7050, Moment dokręcenia [Nm]: 60, Arty...
1 306,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożys...
1 603,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 18, Profil piasty: 20,7 x 18,2, Ciężar [kg]: 18.5, Siła wyrzutu [N]: 5750, śred...
989,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 18, Profil piasty: 22 x 18, Ciężar [kg]: 4.51, Siła wyrzutu [N]: 4900, średnica...
436,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, Profil piasty: 25 x 21,5, Ciężar [kg]: 6.62, Siła wyrzutu [N]: 8270, średni...
855,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, Profil piasty: 24,1 x 21,3, Ciężar [kg]: 21.49, Siła wyrzutu [N]: 6700, śre...
1 079,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, ...
803,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, Ciężar [kg]: 5.52, średnica zewnętrzna [mm]: 236, Artykuł uzupełniający ...
330,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tylko w połączeniu z: OE# 6912.J3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez ło�...
1 165,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 26, Ciężar [kg]: 18.67, otwór o śr [mm]: 24, Materiał: tworzywo sztuczne, Arty...
1 641,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 26, Ciężar [kg]: 19.6, otwór o śr [mm]: 24, Siła wyrzutu [N]: 6700, Materiał:...
1 646,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 26, średnica [mm]: 235
437,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Profil piasty: 24,2 x 21,4 - 21N, średnica [mm]: 235, Wyposażenie sprzęgła: lozysko, tarcza, doc...
326,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Profil piasty: 21 x 18, Parametr: M 228, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z do...
431,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dociskiem sprzęgła, ...
683,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Profil piasty: 21,5 x 26, średnica [mm]: 235, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca...
926,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 21, średnica [mm]: 240
866,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
395,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
1 622,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 230, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
411,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Sprzęgło do samochodu PEUGEOT 508 I

Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 508 I?

W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 508 I

Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.