72 produktów
Wybierz auto
1 326,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 326,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600013600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 332,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 332,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601189
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 233,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 233,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992CICI04
358,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
358,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 655,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 655,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
445,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
445,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835071
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
952,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
952,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
871,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
871,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601106
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
1 279,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 279,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600014300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 619,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 619,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601186
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 554,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 554,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 607,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 607,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600008400
Tylko w połączeniu z: Oe# 6912.j3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 121,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 121,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
769,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
769,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 108,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 108,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 671,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 671,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153041
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.52
Rozwiń więcej danych
332,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962792
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
689,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
689,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
435,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100162
Profil piasty: 24,2 x 21,4 - 21n
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
329,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 508 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 508 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 508 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 508 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.