16 produktów
Wybierz auto
Producenci
0339600020400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 261,58
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
2 261,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 697,30
zł/szt.
Kraków: czw. 21.08
U ciebie: czw. 21.08
1 697,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112773
Profil piasty: 21,2 x 24,5 - 21n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
376,06
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
376,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSRE000
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
845,46
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
845,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624390209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 232,38
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
1 232,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625305609
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
715,54
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
715,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625303809
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
678,94
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
678,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951944
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,30x24,5-21n
Rozwiń więcej danych
1 035,23
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
1 035,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624390233
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 275,76
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
1 275,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990513
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 050,18
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
1 050,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2148
Profil piasty: X 21
Średnica 1 [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
327,92
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
327,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110773
Profil piasty: 21,2 x 24,5 - 21n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
853,82
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
853,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 204,05
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
2 204,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625305635
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
868,62
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
868,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835054
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,6 x 21,16
Rozwiń więcej danych
1 997,35
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
1 997,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130237
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 6.35
Rozwiń więcej danych
808,06
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
808,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT KOLEOS I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT KOLEOS I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT KOLEOS I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT KOLEOS I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT KOLEOS I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.