24 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
2 342,12
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
2 342,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
861,75
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
861,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 9.434
Rozwiń więcej danych
704,77
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
704,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23.1x29.2
Rozwiń więcej danych
696,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
696,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 22
Profil piasty: 21,27x24,55-22n
Rozwiń więcej danych
795,58
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
795,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,1x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
643,90
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
643,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.3 x 21
Rozwiń więcej danych
617,97
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
617,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
433,69
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
433,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,6 x 22
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
642,04
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
642,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24 x 21
Rozwiń więcej danych
1 939,45
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 939,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 397,70
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 397,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
560,38
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
560,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
630,32
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
630,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
796,78
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
796,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 061,20
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 061,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
2 574,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
2 574,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 20.3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
2 558,54
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
2 558,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 258
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
651,21
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
651,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 20.43
Rozwiń więcej danych
2 166,16
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
2 166,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,3 x 21,3
Rozwiń więcej danych
609,37
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
609,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT MASTER III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT MASTER III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT MASTER III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT MASTER III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT MASTER III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.