9 produktów
Wybierz auto
KAVCP7038
Profil piasty: 21,55 x 20
Średnica 1 [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
251,01
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
251,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962473
Profil piasty: 22 x 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
439,62
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
439,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEDHK2056
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
453,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
453,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619312400
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
665,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
665,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951418
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
833,18
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
833,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADD63051
Ciężar [kg]: 0.001
Zdjęcie producenta: 1
421,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
421,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
227,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
227,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
444,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
444,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
299,58
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
299,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUBARU JUSTY IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU JUSTY IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU JUSTY IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU JUSTY IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU JUSTY IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.