18 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 18
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
295,24
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
295,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
311,81
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
311,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19,14 x 17
Rozwiń więcej danych
274,72
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
274,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
665,22
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
665,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
833,18
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
833,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
299,58
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
299,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 19,3 x 18
Parametr: D 190
Rozwiń więcej danych
276,64
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
276,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 19 x 18
Średnica 1 [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
292,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
292,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22 x 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
439,62
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
439,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 17 x 19,14
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
186,68
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
186,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
214,72
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
214,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
552,57
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
552,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,35 x 19,9
Rozwiń więcej danych
441,79
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
441,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
453,34
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
453,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,55 x 20
Średnica 1 [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
251,01
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
251,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.001
Zdjęcie producenta: 1
421,76
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
421,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
238,50
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
238,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
227,38
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
227,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu SUBARU JUSTY jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU JUSTY musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU JUSTY sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU JUSTY zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU JUSTY ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.