68 produktów
Wybierz auto
356,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
356,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432CKS053R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
890,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
890,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
727,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
727,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623308560
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
757,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
757,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
849,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
849,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100995
Profil piasty: 20x22,5 - 20n
Średnica [mm]: 215
314,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
314,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXESZK2042
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
691,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
691,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832032
Ciężar [kg]: 5.02
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
1 252,65
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
1 252,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
455,16
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
455,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951939
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25,61x29,70-21n
Rozwiń więcej danych
1 116,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 116,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
495,75
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
495,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 247,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 247,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
495,71
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
495,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2441
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29.8 x 25.4
Rozwiń więcej danych
599,40
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
599,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9040
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
Produkt niedostępny
Szukaj podobnych
KAVCP9042
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
422,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
422,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
771,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
771,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
417,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
417,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990501
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
493,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
493,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
567,60
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
567,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI GRAND VITARA sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI GRAND VITARA ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.