28 produktów
Wybierz auto
0339623308560
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
744,74
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
744,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
867,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
867,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
771,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
771,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
353,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKS043
Średnica [mm]: 228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
890,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
890,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
386,97
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
386,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
363,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9057
Profil piasty: 22,6 x 20
Średnica 1 [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
401,01
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
401,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951722
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
581,19
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
581,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXESZK2042
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
685,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
685,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 301,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
1 301,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100995
Profil piasty: 20x22,5 - 20n
Średnica [mm]: 215
311,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
311,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
299,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
299,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
716,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
716,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624316400
Średnica [mm]: 240
986,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
986,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
962,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
962,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
413,91
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
413,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622303160
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
459,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
459,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699208840
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
401,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
401,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951715
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
654,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
654,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI GRAND VITARA I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI GRAND VITARA I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.