🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7
39 produktów
Wybierz auto
0432CKS053R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
910,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
910,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
315,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
315,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2501
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29.8 x 25.4
Rozwiń więcej danych
599,49
zł/szt.
Kraków: pt. 10.10
U ciebie: pt. 10.10
599,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXESZS2053
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
491,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
491,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
716,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
716,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
562,14
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
562,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXESZS2050
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
589,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
589,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962681
Profil piasty: 29 x 21
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
478,68
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
478,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
387,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
387,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
651,53
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
651,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9040
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
473,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
473,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
763,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
763,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9042
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
418,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
418,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699208824
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
384,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
384,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKS068R
1 012,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
1 012,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2441
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29.8 x 25.4
Rozwiń więcej danych
590,82
zł/szt.
Kraków: pt. 10.10
U ciebie: pt. 10.10
590,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
544,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
544,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
528,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
528,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
537,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
537,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
542,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 07.10
542,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI GRAND VITARA II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI GRAND VITARA II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.