42 produktów
Wybierz auto
315,31
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
315,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432CKS053R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
910,30
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
910,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
562,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
562,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
524,20
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
524,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
384,43
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
384,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2501
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29.8 x 25.4
Rozwiń więcej danych
597,77
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
597,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622317109
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
658,82
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
658,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623331409
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
708,45
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
708,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2441
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 29.8 x 25.4
Rozwiń więcej danych
589,14
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
589,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
528,52
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
528,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962681
Profil piasty: 29 x 21
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
478,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
478,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
651,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
651,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXESZS2050
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
589,02
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
589,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
716,59
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
716,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9040
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
473,80
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
473,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9042
Profil piasty: 29,8 x 21
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
418,58
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
418,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990501
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
516,51
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
516,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950843
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
307,90
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
307,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950845
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
440,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
440,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
537,95
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
537,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI GRAND VITARA II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI GRAND VITARA II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI GRAND VITARA II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.