28 produktów
Wybierz auto
0339618307100
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
318,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
318,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826279
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19,14 x 17
Rozwiń więcej danych
274,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
274,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619301360
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
316,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
316,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSPL007
Ilość zębów: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
769,18
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
769,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 810,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 810,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2008003
Ilość zębów: 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
237,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
237,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350832109
Ciężar [kg]: 4.31
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
320,84
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
320,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
226,50
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
226,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100468
Profil piasty: 17x19,3 - 18n
Średnica [mm]: 190
231,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
231,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
399,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
399,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835109
Ilość zębów: 14
Profil piasty: 18,65 x 15,70
Rozwiń więcej danych
1 551,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 551,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
308,37
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
308,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
388,03
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
388,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
276,64
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
276,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 529,96
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
2 529,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
376,18
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
376,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1812
Ilość zębów: 14
Profil piasty: 15.7x18.7
Rozwiń więcej danych
284,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
284,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC167
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
231,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
231,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339622307200
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
483,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
483,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
271,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
271,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI WAGON R+ jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI WAGON R+ musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI WAGON R+ sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI WAGON R+ zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI WAGON R+ ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.