48 produktów
Wybierz auto
0432CKT670R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
849,12
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
849,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300047
Dla numeru oe: 31210-52100 s2
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
675,81
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
675,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT16231032
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
424,09
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
424,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
221,38
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
221,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT330317
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.196
Rozwiń więcej danych
762,24
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
762,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990333
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
985,17
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
985,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622322033
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 000,31
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
1 000,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKT392R
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 222
1 078,57
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
1 078,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
350,64
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
350,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKT392R
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 222
717,32
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
717,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT18271032
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.4x24.2
Rozwiń więcej danych
583,69
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
583,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2479
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6 x 21.2
Rozwiń więcej danych
359,84
zł/szt.
Kraków: czw. 30.10
U ciebie: czw. 30.10
359,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832293
Ciężar [kg]: 5.17
Siła wyrzutu [n]: 3800
Rozwiń więcej danych
435,97
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
435,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
515,47
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
515,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828007
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,16
Rozwiń więcej danych
720,50
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
720,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
046992022105
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
312,01
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
312,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
411,17
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
411,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
551,58
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
551,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,02
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
283,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
554,88
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
554,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu TOYOTA AURIS II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie TOYOTA AURIS II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu TOYOTA AURIS II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu TOYOTA AURIS II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. TOYOTA AURIS II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.