53 produktów
Wybierz auto
0516100313
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 190
214,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
214,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
410,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
410,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951664
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
228,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
228,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183004
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 3.782
Rozwiń więcej danych
215,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
215,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100333
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK30011801
222,80
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
222,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
487,18
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
487,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100334
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
237,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
237,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADV183012
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 4.734
Rozwiń więcej danych
297,05
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
297,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
341,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
341,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
216,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
216,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
274,23
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
274,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC159
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
248,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
248,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRLSL3DS0808
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
194,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
194,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10S9047OYO
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
198,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
198,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100303
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
251,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
251,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130400610
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
291,69
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
291,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130401510
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
167,87
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
167,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130401210
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
231,09
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
231,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJK30011901
328,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
328,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW GOLF II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW GOLF II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW GOLF II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW GOLF II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW GOLF II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.