47 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
228,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
228,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
410,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
410,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 190
214,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
214,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 3.782
Rozwiń więcej danych
209,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
209,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
158,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
158,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
246,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
246,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
305,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
305,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
328,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
328,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
237,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
237,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
341,21
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
341,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
386,50
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
386,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
268,68
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
268,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
369,96
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
369,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,5 x 24
Parametr: M 190x
Rozwiń więcej danych
250,43
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
250,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,5 x 24
Parametr: T 200
Rozwiń więcej danych
273,98
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
273,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 228 x
Rozwiń więcej danych
352,52
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
352,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3x20,4-24n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
225,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
225,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
332,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
332,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
370,03
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
370,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW GOLF II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW GOLF II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW GOLF II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW GOLF II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW GOLF II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.