48 produktów
Wybierz auto
SAC3000951664
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
230,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
230,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
414,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
414,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100313
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 190
216,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
216,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100333
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
273,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
273,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
515,34
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
515,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183004
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 3.782
Rozwiń więcej danych
224,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
224,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAW957491
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 228 x
Rozwiń więcej danych
356,25
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
356,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
336,55
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
336,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100303
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
253,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
253,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
402,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
402,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC045
Średnica [mm]: 210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
240,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
240,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350801184
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 20,1 x 18,27
Rozwiń więcej danych
457,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
457,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9047OYO
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
199,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
199,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
248,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ31411674601
243,78
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
243,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMKC159
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
256,03
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
256,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK30011901
331,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
331,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100334
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
239,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
239,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100370
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
240,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
240,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
345,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
345,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW GOLF II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW GOLF II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW GOLF II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW GOLF II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW GOLF II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.