64 produktów
Wybierz auto
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
410,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
410,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100333
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100353
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
329,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601034
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
1 991,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 991,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 807,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 807,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622220533
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
702,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
702,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622062300
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
385,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
385,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600000200
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 867,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 867,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJK30011901
328,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100316
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 215
263,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100365
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
311,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110353
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
849,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
849,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
873,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
873,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112353
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
390,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112510
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
436,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
436,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
263,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
345,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
345,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835003
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,4
Rozwiń więcej danych
1 316,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 316,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826509
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,3 x 21,9
Rozwiń więcej danych
853,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
853,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000844901
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
407,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.