Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
76 produktów
Wybierz auto
0516100353
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
329,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
329,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
411,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
411,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100333
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622220533
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
705,73
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
705,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000844901
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
416,52
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
416,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000961601
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
761,86
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
761,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,43
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100365
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
311,37
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
311,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120394
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
404,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
404,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112510
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
436,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
436,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC127
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 022,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 022,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR337912
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,2 x 20,3
Rozwiń więcej danych
237,44
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
237,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR359487
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,4
Rozwiń więcej danych
687,74
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
687,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835003
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,4
Rozwiń więcej danych
1 500,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 500,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801700
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,2 x 20,3
Rozwiń więcej danych
444,49
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
444,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW010
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,4
Rozwiń więcej danych
851,40
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
851,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
409,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
409,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
271,81
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
271,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339417000811
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 593,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 593,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624241033
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
637,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
637,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.