69 produktów
Wybierz auto
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
414,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
414,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622220533
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
713,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
713,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100353
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
332,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
332,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
822,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
822,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130402910
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
387,16
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
387,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW957491
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 228 x
Rozwiń więcej danych
356,25
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
356,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,61
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
435,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1130401010
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
365,92
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
365,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
359,93
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
359,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110353
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
857,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
857,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 616,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
1 616,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
305,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
305,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
882,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
882,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADV183066
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 5.7
Rozwiń więcej danych
394,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
394,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1109013
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
517,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
517,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
274,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
274,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100365
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
314,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
314,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100510
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
266,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
266,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
359,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
359,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563SF1013013
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
1 027,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
1 027,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.