78 produktów
Wybierz auto
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
408,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100333
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622220533
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
697,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
697,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
873,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
873,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
814,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
814,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR335098
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,3
Rozwiń więcej danych
260,80
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
260,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516130510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
931,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
931,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW957491
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 228 x
Rozwiń więcej danych
352,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
352,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100365
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
311,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112510
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
436,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
436,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
315,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW010
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,4
Rozwiń więcej danych
851,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
851,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1109013
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
512,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
512,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
303,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112353
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
390,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110353
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
849,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
849,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100510
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
264,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
846,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
846,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
409,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
409,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.