73 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
414,21
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
414,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
395,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
395,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
273,08
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
273,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
332,71
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
332,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
753,69
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
753,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,3 x 21,9
Rozwiń więcej danych
861,91
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
861,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
266,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
266,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
882,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
882,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
413,69
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
413,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
331,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
331,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
517,71
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
517,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
511,04
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
511,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22.2 x 20.4
Rozwiń więcej danych
420,72
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
420,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 15.35
Rozwiń więcej danych
1 616,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 616,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 228 x
Rozwiń więcej danych
356,25
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
356,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
440,36
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
440,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
305,99
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
305,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
1 027,57
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 027,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
854,29
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
854,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
314,39
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
314,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.