72 produktów
Wybierz auto
SAC3000951605
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
414,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
414,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100353
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
332,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
332,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100333
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
273,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622220533
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
712,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
712,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
413,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110353
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
857,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
857,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100316
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 215
265,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
359,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
359,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSVW010
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,1 x 20,4
Rozwiń więcej danych
859,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
859,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826509
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,3 x 21,9
Rozwiń więcej danych
861,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
861,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000831301
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
486,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
486,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516130510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
941,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
941,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
822,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
822,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW957491
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 228 x
Rozwiń więcej danych
356,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
356,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
435,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100365
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
314,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110510
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
882,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
882,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100510
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
266,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT1109013
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
517,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
517,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112510
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
440,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.