66 produktów
Wybierz auto
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 838,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
1 838,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
410,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
410,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
385,96
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
385,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
705,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
705,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
262,66
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
262,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 20,4x22,1 - 28n
Rozwiń więcej danych
931,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
931,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 562,76
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 562,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
263,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
263,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
388,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
388,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
328,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
328,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
264,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
264,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
849,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
849,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
390,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
390,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
436,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
436,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
368,65
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
368,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
369,96
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
369,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
523,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
523,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
294,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
294,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,2 x 28
Parametr: M 220
Rozwiń więcej danych
431,43
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW TRANSPORTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW TRANSPORTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW TRANSPORTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW TRANSPORTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.