24 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107851
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1493100700
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333295
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040129344
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRU0840043
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04213148100001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042220929344
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830274
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3044
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040132915
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479500522
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10270
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873274
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479500521
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510210257
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT009107811
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA20932915
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080029
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080068
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie BMW Z3 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie BMW Z3 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie BMW Z3 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.