35 produktów
Wybierz auto
Nr art: FEB106856
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830318
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510180428
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82098
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV24720056
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82232
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV40720483
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP304554
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720376
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3047
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3046
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA33102487
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2589
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10409
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210417
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80102
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830326
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873357
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV24720061
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03356PT009309431
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FIAT PANDA II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FIAT PANDA II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FIAT PANDA II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.