46 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0396TS1024012B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP302716
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905111
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY7148210007
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BECBTS3004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV25721241
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV25720041
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3038
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY7148210001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0350700061
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040137251
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042250926450
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042250926446
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2677
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302722
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80149
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873295
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510210263
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080063
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2601
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD FOCUS I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD FOCUS I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD FOCUS I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.