Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
76 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 48
35,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
25,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
31,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
30,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Długość [mm]: 143
Rozwiń więcej danych
202,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
40,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
50,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
20,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
20,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
28,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
28,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 74
Średnica 1 [mm]: 48
42,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
85,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
25,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 74
Ciężar [kg]: 0.061
Rozwiń więcej danych
48,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
36,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
36,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
36,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
67,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 74
Średnica 1 [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
37,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
37,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
39,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
39,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FORD FOCUS I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FORD FOCUS I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FORD FOCUS I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.