Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
45 produktów
Wybierz auto
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,45
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
12,90
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
12,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.45
40,59
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
40,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.01
Masa [g]: 10
20,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
76,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
76,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
FESRINGWH021PCS10
Ciężar [kg]: 0.022
Średnica wewnętrzna [mm]: 46.4
Rozwiń więcej danych
60,86
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
60,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
37,81
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
37,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
94,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
94,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
65,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
48,36
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
48,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód ogrzewania
45,99
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
45,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1311177
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
39,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
39,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Masa [g]: 450
98,96
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
98,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 313
36,93
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
36,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1134872
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
52,77
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
52,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1134602
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
53,38
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
53,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 414
68,47
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
68,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
67,72
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 364
43,79
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
43,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,89
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
102,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.