43 produktów
Wybierz auto
FASFT61053
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
9,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61822
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
12,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
12,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
28,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
28,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421766
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
42,53
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
42,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV342
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.45
42,49
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
42,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406014
Dla numeru oe: 1134602
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
54,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
54,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85311
18,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
18,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420044
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
48,36
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
48,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
83,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 364
43,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
43,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102398
Ciężar [kg]: 0.215
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
34,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGWH017PCS10
Ciężar [kg]: 0.049
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
80,08
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
80,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054269
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
63,93
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
63,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054444
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
67,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
67,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406012
Dla numeru oe: 1311177
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
39,42
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
39,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406011
Dla numeru oe: 1148054
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
43,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
43,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
70,40
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
70,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 414
68,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
68,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
41,54
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
41,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406018
Dla numeru oe: 1134872
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
53,90
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
53,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD FOCUS I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD FOCUS I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.